3

11

Вкусный секрет Калининграда.

IMG_2572-imp13
Щось, друзі, я абсолютно не розповідаю про визначні пам'ятки Калінінграда гастрономічного спрямування. Хоча, назвати себе гурманом я точно не можу. До ресторанної їжі ставлюся цілком спокійно. І навіть якщо ви запитаєте, де можна покуштувати справжніх кенігсберзькі клопси, я навряд чи підкажу адресу.

perisher_13

Але, якщо йтиметься про десертах, то це дааа, я великий фахівець в цьому питанні! І зараз розкрию страшний секрет. Я ласун! Але це ще не все. Я знаю, де в цьому місті дістати найкрутіші десерти.



Містечко називається «Секрет смаку» і знаходиться між Ботанічним садом і парком Макса Ашман. Сиджу там недавно, дивлюся на принесений десерт і величезний капучино і думаю, що про існування цих хлопців повинні дізнатися все.

2.
IMG_2424 imp13

Скільки разів вони рятували мою нервову систему, заспокоювали, дарували гарний настрій! Тістечко Павлова легким хмаркою забирала в солодкий світ десертних насолод, а кава свіжої обсмаження бадьорив і вселяв упевненість в собі. Дивно скільки емоцій можуть пробудити такі нехитрі ласощі.

3.
IMG_2431 imp13

Загалом, сиділа я так, міркувала, а з вітрини на мене дивилося ще з десяток різних смакоти. А так як на момент відвідування кондитерської у мене намічався день народження, я вирішила взяти пару десертів з собою.

Що значить фотографу принести додому щось красиве і смачне? Так-так, не можна просто так взяти і відразу все з великим задоволенням зжерти. Потрібно спочатку влаштувати хоч і маленьку, але фотосесію!

Першим під руку попався штрудель. Відкриваємо коробочку, і, перш за все кімната-студія, а потім і вся квартира наповнюється теплим солодкуватим ароматом яблук з корицею. Поки фотографувала, Льоша кілька разів з діловим виглядом вдавався дізнатися, як йдуть справи? Чи все у нас з штруделем в порядку? Чи цілий він? І я розуміла його занепокоєння, сама ні за що нікого не залишила б наодинці з цим десертом.

Як на смак, запитаєте. Яку б метафору підібрати ... Ви знаєте, що назва «штрудель» походить від німецького слова, що означає «вихор, воронка, вир»? Так ось, відправляючи шматочок цієї смакоти в рот, ви точно зможете відчути весь неймовірний смаковий вихор, що складається з пряної кориці, свіжих яблук, солодкого родзинок і найтоншого витяжного тіста.

4.
IMG_2513-2 imp13

Тааак, що там у нас далі! Ага, карамельний Наполеон! Чули про таке? Я вперше спробувала цю некласичну смакоту саме в «Таємниці смаку». Чи не нудотний, що віддає свій карамельний смак поступово, а головне свіжий! Все готується прямо в кондитерській в невеликих обсягах. З одного боку це і круто, але з іншого, якщо в цей же день з тобою набігла ціла юрба любителів Наполеона, і встигли вони це зробити до твого приходу, то ризикуєш залишитися без ласощів.

5.
IMG_3010-imp13

Але і це знову ж таки не погано! Тому що спробувавши один десерт, дуже складно відірватися і змусити себе в наступний раз взяти щось інше. Так вийшло і з карамельним Наполеоном, у свій час брала тільки його. Поки в поле мого зору не попалися кошички з солоною карамеллю.

6.
IMG_2542-2 imp13

Я взагалі виявила в собі неймовірну любов до солоної карамелі. Ніжна і трохи тягуча, як іриска, з легкими солонуватими нотками, в поєднанні з розсипчастим пісочним тістом, ммм, просто казка! Якщо взяти таку красу, наприклад, на вечір, в намірі посидіти за томиком віршів і кави, то ... які вже там вірші, я вас благаю !! Вся увага тільки цієї солодкої красуні.

7.
IMG_2559-2 imp13

І останній десерт, не в асортименті, але в моїй солодкої фотосесії - французьке тістечко Шу. Саме ця француженка завоювала серце мого дорогого чоловіка назавжди! Тістечко має дуже цікавий вид. Зверху порита начебто зацукрувати скоринкою. Виявляється такий ефект дає тонкий пластик пісочного тіста, який кладуть на заварне тісто перед випіканням. Після того як заварні помпончікі готові їх заповнюють кремом. Я купую виключно з кисленький-солодким смаком манго і марауйі.

8.
IMG_2993-imp13

Ось така колекція у мене вийшла, як вам? Але, як то кажуть, краще один раз спробувати, ніж сто разів прочитати.

Що ще можна взяти в пряникової? Ну, по-перше, макаронс, я точно знаю, що тут їх роблять виключно на мендальной борошні. У більшості мережевих закладів, з метою економії, використовують арахісову. По-друге, домашні іриски, пряники, вівсяне печиво, класичний Наполеон знову ж, але цього всього я ще не пробувала. По-третє, можна взяти хороший сибірський чай. Я брала вітамінний, бадьорить не гірше кави!

Шкода тільки, що знаходиться кондитерська не в центрі, часто, коли виникає бажання забігти, доводиться відмовлятися від цієї думки, бо далеко. Але, може це і добре! Відвідування сюди ніколи не стануть буденністю.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Оставляйте свои комментарии

ПОДЕЛИСЬ

Стрелки

бесплатная раскрутка сайта Карта сайта