3

11

Австралия. Мельбурн и его окрестности



Австралія, Мельбурн

Наслідуючи приклад деяких колег, я почав потихеньку зібрати документи для подачі на дозвіл на проживання. Процес цей нешвидкий і багатоступінчастий, тому всі яйця в одну корзину класти було нерозумно. І через це я опинився, як уже писав, в Канаді .


Проте, буквально на другий місяць життя в одній колишній британській колонії прийшла звісточка з іншого.
З Австралії писали, що все з документами в порядку, ласкаво просимо, можете в'їжджати і жити.
Щоб зберегти австралійський вид на проживання, його потрібно було активувати протягом півроку, в'їхавши в цю чудесного країну.
На той момент я ще вагався з приводу того, де увіткнути свій прапор.
До того ж на все задоволення з документами були витрачені чималі гроші.
Так що втрачати потенційну можливість переїхати не хотілося.
Потрібно було їхати до Австралії, щоб відзначитися.
Ускладнювалося все тим, що я як раз тільки почав працювати в Канаді.
Відпускних днів у мене толком накопичено не було, та й починати кар'єру з довгого відпочинку теж якось було незручно.
Тому додавши до місцевого свята взяті додатково чотири дні, я отримав в розпорядження всього одну вільну тиждень.
У
Сіднеї
я вже побував в минулий свій набіг, а в цей раз вирішив подивитися Мельбурн і його околиці.
Мельбурн від Ванкувера знаходиться ну просто дуже далеко.
Якщо прямі рейси і є, то вони точно для мажорів.
Я ж летів з майже добовими пересадками в Гуанчжоу, тому що скажений собака сім тисяч верст не крюк.
Половину відпустки, як не крути, з'їдала дорога.
У підсумку в Австралії у мене вийшло п'ять ночей, тобто чотири повних дні.
Я, в принципі, люблю динамічні поїздки, але лише чотири дні на цьому далекому континенті звучали божевіллям навіть для мене.
Потрібно було спробувати вичавити з цього короткого терміну максимум.
Відпочити так, щоб потім хотілося просто лягти на ліжко і нічого не робити.
Літак прилетів в Мельбурн ввечері.
На паспортному контролі ніхто лагодити перепон не став.
Тут одне очко на користь Австралії проти Канади, де довелося відчутно потомитися в черзі, поки служителі кордону оформляли новоприбулого іммігранта.
Далі, після понад тридцять годин дороги я погано пам'ятаю, як їхав з аеропорту на автобусі.
Як досить швидко знайшов свій готельчик, де в кімнаті навіть було одне вікно, але виходило чомусь на сходову площадку.
А потім я тільки торкнувся головою подушки і відразу ж прокинувся.
За вікном мав шуміти ранковий Мельбурн, якби воно відкривалося на вулицю.
Перший день я акліматизувався і просто гуляв по місту.
Погода стояла дивна.
З одного боку тут було літо, світило тепле сонце, але при цьому дув холодний вітер.
Раз у раз я знімав кофту, залишаючись в одній футболці, бо було жарко.
Приблизно через півгодини одягав її назад, тому що ставало холодно через вітер.
Потім знову знімав.
І так практично весь день ...
Мельбурн відразу сподобався.
Навіть більше, ніж
Сідней
, хоч я і не можу пояснити, чим конкретно він здався краще.
Все тут якось чистенько.
Дивитися по сторонам - одне задоволення.
У місті багато точок, які безкоштовно роздають вайфай, що приємно.
Відчувається, що все зроблено для людей.
Даунтаун досить маленький.
Тому за день обійти його взагалі не проблема.
Місцями трапляються сліди колоніального минулого.
Європейська архітектура майже завжди радує естета, який сидить десь глибоко всередині мене.
Є й зелені парки.
І прояви сучасного мистецтва.
Іноді симпатичного.
Іноді дивного і незрозумілого.
А іноді, на мій смак, не дуже привабливого.
Мельбурн, хоч і знаходиться недалеко від морської затоки, насправді стоїть на річці.
І на цій річці абсолютно шикарна набережна.
Ну і панорама з неї відкривається чудова.
Видно, що даунтаун сучасний.
Як і в будь-якому діловому центрі, йде в ногу з часом, хмарочоси тут тягнуться до хмар.
На один з них навіть можна забратися.
І подивитися на місто зверху.
Тут же знаходиться найвищий на континенті, в сенсі, розташований вище інших, поштовий ящик.
Загалом, Мельбурн класний.
Не можу сказати, що тут є щось особливе, чого ніде не знайдеш.
Навіть чайнатаун тут практично такий же, як в будь-якому куточку планети.
Але бере місто перш за все своєю приємною атмосферою.
Вже через п'ятнадцять хвилин починаєш відчувати себе як вдома.
Люди якісь розслаблені.
Ніяких натовпів, які поспішають туди-сюди.
Знову ж таки, все якось стильно, модно, молодіжно.
Єдине негативне враження - це те, що всього за один нежаркий день у мене повністю, до облізлою шкіри, згоріла морда особи.
Я зробив висновок, що сонце в Австралії дуже зле, і купив крем від засмаги, щоб остаточно не обвуглитися.
А в іншому, так би і просидів всі залишилися три з половиною дня в цьому прекрасному місті.
Але немає, навколо теж має бути цікаво.
Мельбурн є столицею австралійського штату з побитим назвою Вікторія.
Для того, щоб хоч щось побачити за такий короткий час, потрібна машина.
Сам по собі факт оренди авто - не бог зна яка пригода, але це ж Австралія.
Крім того, що вони ходять догори ногами, так ще й їздять по зустрічній.
У сенсі, по лівій стороні.
Кілька хвилин, поки планував поїздку, я навіть сумнівався, а чи варто цей геморой того, щоб спробувати.
Але потім, як це зазвичай буває, плюнув з думкою: чи не тупіше австралійця, розберуся як-небудь.
Так що наступного ранку мені довелося йти, забирати своє правим кермом диво.
Коротше, відчуття коли потрібно їхати по одній стороні, а тебе тягне на іншу, мені здається, майже ті самі, коли правша намагається зробити щось складне лівою рукою.
Перший час я, як заведений, весь час повторював про себе мантру: «Ліво, ліво, повертай в ліву ...».
У мантре правда нічого не говорилося про те, що коли повертаєш, потрібно дивитися на перехресний потік зовсім не в ту сторону, з якої зазвичай очікуєш підступу.
Так що, один раз мені навіть посигналили, коли я, несподівано для самого себе, створив перешкоду транспортному засобу, спокійно їде по своїх справах.
Різко покрившись потом, довелося кермувати ще акуратніше.
В цілому, після того, як виїхав з жвавого міста, стало набагато комфортніше.
Через півгодини я вже адаптувався і навіть почав дивитися по сторонам.
Мій шлях лежав по одному з чудес Вікторії, по ні багато ні мало Великої Океанських Дорозі.
Не впевнений, що ця дорога гідна настільки пафосного титулу, але узбережжі, дійсно, дуже красиве.
Види відкриваються - закачаєшся.
Вода яскравого бірюзового кольору.
І помаранчеве узбережжі.
Все це дуже гармонійно зливається в дивно приємні пейзажі.
Раз у раз доводиться зупинятися.
Тому що проїхати повз абсолютно неможливо.
Затвор фотоапарата просто не затикається.
Вже начебто і фотографував щось подібне півгодини назад, а все одно зупиняєшся і щёлкаешь, просто про всяк випадок.
Треба сказати, що туристів по цій дорозі їдуть безліч.
На найцікавіших точках їх навіть занадто багато.
Крім узбережжя, тут теж є, на що подивитися.
Види трапляються цілком гідні того, щоб зайвий раз зупинитися.
У деяких місцях навіть є покажчики на якісь Трейл.
Але проблема в тому, що там чомусь не пишуть який вони довжини.
Я пішов по одному, який обіцяв водоспад.
Пощастило, що він виявився недовгим, тому що водоспад був дуже чахленькій, і витраченого часу не вартував.
Експерименти з хайкінга про всяк випадок довелося припинити, сфокусувавшись на узбережжі.
На цій дорозі я провів майже два дня, про що ні краплі не шкодую.
Бачив і знаменитих «Дванадцять апостолів», але, якщо чесно, не зрозумів, чому так розрекламована саме вони.
Як на мене, так по шляху зустрічаються місця нічим не гірше.
Під вечір другого дня я звернув від океану в бік національного парку Національний парк Гремпіанс, поруч з яким відповідно до амбітним планом був заброньований нічліг.
Дорога туди вела якась Просьолочна, населених пунктів не траплялося, а стрілка рівня палива стала невблаганно хилитися до нуля.
Я вже почав в голові продумувати, а що ж робити, якщо я в цій дупі світу обсохну.
Але тут, на моє щастя, з'явилася якась село.
Тут навіть була одна заправна колонка, що стоїть просто на вулиці.
Нічого схожого на заправну станцію, ніяких працівників - тільки самотньо стоїть колонка.
Слава Богу, що люди придумали банківські карти, - подумав я.
Як виявилося, передчасно ... Обидві канадські карти автомат категорично відмовився приймати.
Через дорогу розташовувався якийсь невеликий магазин, але він був закритий.
Навіть людей навколо взагалі не було.
Ситуація була до смішного сумною - я стояв поруч із заправкою, у мене були гроші, але заправитися не виходило.
Потикавшись ще хвилин десять, вставляючи і виймаючи канадські карти без жодного успіху, я раптом згадав, що в гаманці лежить стара ощадбанківських картка, на якій ще залишалися якісь гроші.
У мені навіть сколихнулися якісь патріотичні почуття, коли автомат сказав "Ок", і бензин полився.
Цей приклад з заправкою без людини плавно підводить мене до теми про те, що людський сервіс в Австралії взагалі якийсь необов'язковий.
Наприклад, у всіх трьох місцях, де мені пощастило ночувати за межами Мельбурна, я весь час знаходив конверт зі своїм ім'ям, в якому просто лежали ключі від будинку або кімнати, а на ресепшені нікого не було.
Це при тому, що було не так вже й пізно - годин 8-9 вечора.
Поруч з Національний парк Гремпіанс я ночував в RV-трейлері, який здавався в одному з кемп сайтів.
Зручно було те, що поряд було повно газових барбекюшніц, так що проблема з вечерею вирішувалася просто покупкою м'яса.
Всі знають, що Австралія - це країна кенгуру.
Але по дорозі уздовж океану зустрівся тільки один.
І того я не зміг наздогнати, навіть щоб сфотографувати.
Тут же кенгуру паслися десятками, стрибаючи між трейлерів і наметів.
Зовсім не боячись людей.
Національний парк Гремпіанс - це явно не те місце, яке можна подивитися за день.
Парк величезний.
Навіть просто рухаючись по ключових точках на машині, вдається побачити багато мальовничих місць.
Можна тільки уявити, наскільки більше дозволять охопити хороші черевики і вільний час.
Тут і гори.
І озера.
І річки.
І водоспади.
Вода тільки дуже холодна.
Під кінець я намагався доїхати до якихось наскальних малюнків, але дорога була закрита.
Спробував об'їхати по іншій, але на ділі вона вся була занесена піском, в якому машина періодично починала пробуксовувати.
Застрявати не хотілося, так що затію довелося залишити.
Наближався вечір, залишалася остання ніч, потрібно було починати рухатися в бік Мельбурна.
По дорозі я навіть знайшов якісь інші наскальні малюнки, ніж цілком задовольнив свою цікавість в цьому питанні.
Готель був десь на півдорозі в Мельбурн.
План був: на наступний день спокійно доїхати до міста, здати машину і ще трохи погуляти перед відльотом.
Але в останню ніч я уявив себе Наполеоном і розчерком думки викреслив з плану слово «спокійно», вирішивши стати в чотири ранку і поїхати на острів Філіпа (Phillip Island), куди з самого початку не збирався через нестачу часу.
Сказано зроблено.
На острові обіцяли унікальну можливість - подивитися на пінгвінів в дикій природі.
Але в тому місці, де вони повинні були терпляче чекати, мені сказали, що приходити треба на заході, а зараз пінгвінів немає.
Я перевірив, на пляжі дійсно була всього пара особин, та й то людських.
Мабуть, днем у пінгвінів якісь невідкладні справи в іншому місці.
До заходу чекати ніяк не виходило, в цей час вже потрібно було летіти в бік будинку.
Довелося задовольнятися якимись місцевими екзотичними птахами.
І коал, які точно коштували того, щоб встати в таку рань і проїхати зайву пару сотень кілометрів.
Загалом, поїздка вийшла хоч і галопом, але дуже захоплюючою.
Сподіваюся, я ще не раз потраплю на цей дивовижний континент.






















Австралія, Мельбурн




Австралія, Мельбурн


Австралія, Мельбурн


Австралія, Мельбурн


Австралія, Мельбурн


Австралія, Мельбурн


Австралія, Мельбурн


Австралія, Мельбурн


Австралія, Мельбурн


Австралія, Мельбурн


Австралія, Мельбурн


Австралія, Мельбурн


Австралія, Мельбурн


Австралія, Мельбурн


Австралія, Мельбурн


Австралія, Мельбурн


Австралія, Мельбурн


Австралія, Мельбурн


Австралія, Мельбурн


Австралія, Мельбурн


Австралія, Мельбурн


Австралія, Мельбурн


Австралія, Мельбурн


Австралія, Мельбурн


Австралія, Мельбурн


Австралія, Мельбурн






Австралія, Great Ocean Road


Австралія, Great Ocean Road






Австралія, Great Ocean Road


Австралія, Great Ocean Road


Австралія, Great Ocean Road


Австралія, Great Ocean Road


Австралія, Great Ocean Road


Австралія, Great Ocean Road


Австралія, Great Ocean Road


Австралія, Great Ocean Road


Австралія, Great Ocean Road


Австралія, Great Ocean Road


Австралія, Great Ocean Road


Австралія, Great Ocean Road


Австралія, Great Ocean Road


Австралія, Great Ocean Road


Австралія, Great Ocean Road


Австралія, Great Ocean Road


Австралія, Great Ocean Road


Австралія, Great Ocean Road


Австралія, Great Ocean Road


Австралія, Great Ocean Road


Австралія, Great Ocean Road


Австралія, Great Ocean Road


Австралія, Great Ocean Road




Австралія, Національний парк Гремпіанс










Австралія, Great Ocean Road


Австралія, Національний парк Гремпіанс


Австралія, Національний парк Гремпіанс


Австралія, Національний парк Гремпіанс


Австралія, Національний парк Гремпіанс


Австралія, Національний парк Гремпіанс


Австралія, Національний парк Гремпіанс


Австралія, Національний парк Гремпіанс


Австралія, Національний парк Гремпіанс


Австралія, Національний парк Гремпіанс


Австралія, Національний парк Гремпіанс


Австралія, Національний парк Гремпіанс


Австралія, Національний парк Гремпіанс


Австралія, Національний парк Гремпіанс


Австралія, Національний парк Гремпіанс


Австралія, Національний парк Гремпіанс


Австралія, Національний парк Гремпіанс


Австралія, Національний парк Гремпіанс


Австралія, Національний парк Гремпіанс


Австралія, Національний парк Гремпіанс


Австралія, Національний парк Гремпіанс


Австралія, Phillip Island


Австралія, Phillip Island


Австралія, Phillip Island


Австралія, Phillip Island


Австралія, Phillip Island


Австралія, Phillip Island

Немає коментарів:

Дописати коментар

Оставляйте свои комментарии

ПОДЕЛИСЬ

Стрелки

бесплатная раскрутка сайта Карта сайта