3

11

Картины австралийской художницы, от которых хочется на море

sally_west_13Хоча товстий шар олійної фарби і надає її роботам деяку казковість, всі свої картини Саллі Вест пише з натури. Серію морських пейзажів художниця малювала на серферському пляжі Нового Південного Уельсу, де зі скелястого обриву відкривалася панорама усього узбережжя. 

 

Саллі Вест
Австралійська художниця, живе в Сіднеї. Працює в жанрі міського і морського пейзажу. Володарка численних нагород в галузі мистецтва, серед яких Portia Geach Art Prize, Paddington Art Prize, KAAF Prize, Charlatan Ink Art Prize і EMSLA.
З аллі Вест - художник-самоучка. Виросла на фермі в Австралії і, як вона зізнається, малює скільки себе пам'ятає. Починала з акрилових фарб, потім перейшла на масляні. Сьогодні всі свої картини Саллі пише на пленері.
- Пленерний живопис максимально точно передає атмосферу і вчить тебе працювати швидше, - каже вона. - Пейзажисти завжди бояться втратити потрібне світло або зіткнутися з поганою погодою. Я ж з роками навчилася працювати в будь-яких умовах, навіть в дощ. Але до сих пір боюся поривів вітру. Він мій головний ворог. Зате воду я люблю.
sally_west_04
sally_west_01
sally_west_16
sally_west_08
Саллі орендує студію в індустріальній частині міста, а живе в будинку на березі моря. Часто гуляючи вздовж піщаного берега біля будинку, вона полюбила навколишні краєвиди. На локації художниця працює над великими фрагментами картини, а дрібні деталі дописує в студії.
- Світ по-справжньому мене надихає, і тому мені хочеться переносити його на свій полотно, - зазначає Саллі.
«Картина сохне протягом двох-трьох місяців, і тільки потім я розумію, що вона виглядає непогано».
За словами художниці, вона довгий час не могла розслабитися і довіритися власному художньому чуттю - після перших вилазок на пленери Саллі поверталася в студію і намагалася переробити готовий пейзаж. А після розуміла, що імпульсивне бажання що-небудь виправити, скоріше, псувало картину.
- Зараз я впевнена в своїх силах, але про всяк випадок свіжу роботу ховаю подалі від очей. Картина сохне протягом двох-трьох місяців, і тільки потім я розумію, що вона виглядає непогано, - каже Саллі.
sally_west_07
sally_west_14
sally_west_13
sally_west_03
sally_west_09
sally_west_10
sally_west_02
sally_west_06
sally_west_11

Немає коментарів:

Дописати коментар

Оставляйте свои комментарии

ПОДЕЛИСЬ

Стрелки

бесплатная раскрутка сайта Карта сайта