Чили - сбыча мечт! Патагония. Парк Торрес дель Пайне. Подъем на мирадор Кондор

Торрес дель Пайне. Найгарніший національний парк в Чилійській Патагонії. Мабуть, один з найкрасивіших у світі. Деякі заявляють, що за весь день подивилися весь парк, прибувши при цьому в Парк з екскурсією з аргентинського Еаль Калафате, звідки тільки дорога в один кінець займає 5 годин. Інші йдуть 2-тижневий кругової трек або чекають тижнями погоди, відповідний для фотозйомки.

yeolka1

Ми зайняли середнє положення - так як крім Торрес дель Пайне у нас ще було багато чого гарного і цікавого в планах - ми провели в парку 3 дні. Два дні ми ходили в треки, а на третій день вирішили об'їхати весь парк на машині, піднімаючись на Мірадор.

Зустрівши приголомшливий світанок , ми вирушили в дорогу. Мірадор Кондор - найкрасивіша оглядова точка парку - вабив нас.

Патагонія. Світанок на Торреса через Куернос
Патагонія
Чилі - сбича мрій!

Прогноз погоди в будиночку рейнджерів на в'їзді в парк не змінювався вже 3 дня і обіцяв в цей день дощ. Ми не сумували - головне, щоб на треках дощу не було. З треками нам пощастило, в перший день ми без проблем піднялися до Торрес , і вони навіть відкрилися для нас. А в другій, борючись з ураганним вітром і непомірним споживанням паші, встигли за 8 годин між рейсами катамарана сходити до льодовика Грей і назад .

Ось тут можна подивитися погоду в парку Торрес дель Пайне - 1 і 2 .
Час світанків-заходів Інформація дня Карта 1. Перша зупинка - мирадор Сальто Чіко. Дерев'яними доріжками піднялися на мирадор до готелю. 2. Сам Маленький водоспад нас не вразив. Але з Мірадора відкрився красивий вид на озеро Пеойе з островами і Куернос на задньому плані. 3. Зате прямо біля стоянки для машин побачили сову. 4. Проїжджаємо ще чуть-чуть (весь день у нас так і буде - пересування дрібними перебіжками) - покажчик на підйом на мирадор Кондор. Для розминки, щоб організм не розслаблявся, вирішили залізти туди. 5. На покажчику написано - 1.5 години. Цікаво, це в один бік чи туди й назад? Зараз вже можу сказати точно - час шляху до Мірадор вказано туди-назад. 6. Щоб зійти на мирадор Кондор потрібно піднятися на 250 метрів. 7. З погодою нам просто неймовірно пощастило! Мало того, що не було дощів на треках, так ще й в оглядовий день по всьому парку важкі хмари розійшлися, і виглянуло сонце. У поперло! 8. На підйом вирушили без нічого, взявши з собою тільки фотоапарати і трекінгові палки. 9. Горілий ліс і тут теж. Остання пожежа 2012 року розпочався на берегах озера Грей. І, по ідеї, повинен був зупинитися, досягнувши озера Пеойе. Але вітри тут настільки сильні, що вогонь просто перекинуло через водоспад Сальто Гранде. 10. А вітри тут дмуть просто ураганні. Спустившись з льодовикового щита і розігнавшись по всій довжині озера Грей, вітер тут пустує з усією міццю. Озеро Пеойе є продовженням аеродинамічної труби льодовик Грей - озеро Грей. На ньому вітер розганяється ще більше. 11. На підйомі є невеликий перевал прямо перед вершиною, він затиснутий між скель - там взагалі можна парити, як кондор. 12. На фото ми лежимо не тому, що відпочиваємо, а щоб не здуло.) 13. Останній злет на вершину спеціально зроблений з боку, захищеної самою горою від вітру. 14. І ось ми нагорі. З усіх боків - панорами, зривають дах своїм веліколепівем. 15. Як же нам пощастило з погодою! Ми змогли піднятися на мирадор Кондор! У погану погоду ця затія просто нереальна. 16. "Гей, ти, пташка, летимо зі мною - там стільки смачного!". Вітер нагорі - просто карколомний! 17. На самому Мірадорі майже неможливо встояти на ногах. І це в хорошу погоду, коли внизу вітер майже нормальний. 18. Зате зверху відмінний вид на Куернос, а також озера Пеойе, Nordenskjöld і інші лагуни - як на долоні. 19. Куернос дель Пайне (2600 м) 20. Lago Nordenskjöld На спуску вирішуємо політати в аеродинамічній трубі. Парііііім! 21. Можна полежати прямо на вітрі. 22. А якщо палиці випустити з рук - то вони полетять в далекі країни. 23. 24. Cierro Paine Grande (3050 м) Спускаємося вниз до машини. Прямо в закритій машині Валик кип'ятить воду - робить всім чай. Ще раз нагадаю - розпалювати будь-який вогонь в парку заборонено! 25. Розпалювати багаття і взагалі будь-який вогонь в парку категорично заборонено - з таким вітром будь-яка сірник спалює величезні масштаби. Печатльние свідоцтва чого ми спостерігаємо з усіх боків. Навіть газовим пальником можна користуватися тільки в кемпінгах, де є спеціальні вітрозахисні навіси. 26. 27. Lago Pehoe Через озеро Пеойе поспішає катамаран - везе туристів до стоянки Пайне Гранде, звідки вчора ми починали наш трек до льодовика Грей. На задньому плані видно водоспад Сальто Гранде - до нього-то ми вирушимо, вчора промені сонця били прямо в об'єктив, і зняти водоспад не представлялося можливим. Але зате там до нас прийшов броненосець ! 28. Далі буде ...