3

11

Три Нью-Йоркских дня было у меня




Отже, чим же зайнятися в Нью - Йорку, коли тобі погано, ходити якось пішки не виходить, не сидіти ж у убогому номері хостелу? Купуємо квиток на двоповерховий автобус і вперед!
miss_crazy
Я купила квиток на 2 дні за 64 бакса. На 5 маршрутів + кораблик. Плюс щось там ще, нічний маршрут і щось там ще. Зрозуміло, що на все я не встигла. Та це й не реально. Плюс різко похолодало, я задубарела вгорі автобуса так, що довелося на метро їхати в хостел, і надягати всю нечисленну теплий одяг, що була у мене в рюкзаку.

Потім на метро їхати назад на Таймс Сквер чекати наступного автобуса. Мінус 5 баксів.)
Поїхали! Навіть в теплий день зверху автобуса ти починаєш замерзати.




Цього разу було прикольно, один чорний дядечко на моєму прикладі вчив другого чорного дядечку продавати квитки на шайтан машинці. Було холодно, ми сховалися десь в куточку, щоб нас не здуло холодним вітром. Що дивно, вони знали, де це Казахстан! І багато інших чорні товариші, з якими я потім спілкувалася, теж знали, що це за країна така Казахстан, звідки я прилетіла в їх благословенну Америку.)

Зараз ми вирушили за маршрутом Uptown, автобус починає свій маршрут з 9 ранку звідкись в районі Таймс Сквер (це 42 стріт) і 8 авеню. Якщо не розумієте куди йти, ловите будь-якого продавця квитків і говорите - ні фіга не розумію, де це ваша зупинка ?!  Мене до автобуса доводили за руку. І здається, я вже добре почала розуміти сленг нью - йоркських чорних.))



Ред Лобстер - моя велика любов!

Увечері ми там повечеряли.) На 150 баксів на двох. Начебто по меню дивишся - цуни не сильно піднялися з минулого року, бакса на 3-5. Але, тут ціни без податку + 18% обслуговування. Келих вина 8 баксів.

Так як мені ще було погано, я не те, що хвіст омара є не хотіла, я ледве з'їла половину порцію крабів лап.



До речі, в районі цього ресторану знаходиться один з виходів Метро на 42 стріт. Я всередині метро ніяк не розуміла, в який же вихід мені йти А потім кілька разів ввечері я просто не знаходила вхід в метро, хоча точно пам'ятала, що він біля Ред Лобстера.)
Це ми десь їдемо по 8 авеню



У музеї Мадам Тюссо я вже була, можна було б сходити ще раз, але однією там взагалі не цікаво

Хто тебе буде фота з восковими зірками?

Музей досить великий і працює до пізна, на відміну від багатьох інших музеїв, які закриваються в 5 або 6 вечора.





Нью-Йорк, ААА !!! Нью - Йорк, привіт! Але ось ця сірість над головою настрою чомусь не додає.

Автобус рухається дуже повільно, бо пробки.)







Наближається до Центрального парку, там, де Columbus Circle і Lincoln Centre





Такі моменти в перший приїзд в Нью -Йорк мені дуже не подобалися.) Старе і нове. На цей раз в таких куточках Манхетанна я знаходила певне чарівність.



Пам'ятник Колумбу.

Площа Колумба називають нормальною такої європейської площею в Нью - Йорку, бо вона кругла, як і має бути справжня площа. На ній встановлена колона з пам'ятником Колубмія густо розбитий невеликий сквер з фонтанами по середині. А навколо - нескінченні пробки, шикарні висотні будинки. Тут можна залишитися надовго - з одного боку Центральний парк, з іншого - дзеркальні вежі Time Warner Center, Музей дизайну (я туди не пішла, не вистачило часу), висока готель Tramp Tower. У готелі 139 поверхів.



Знаменитий кульку. На мою думку, я його ще потім тричі побачу.)



І їдемо кудись далі.

Чесно кажучи, я навіть не стала шукати російську мову в навушниках, мені на 90% було зрозуміло, що розповідає гід в мікрофон.





Сірість починає змінюватися блакитним небом.)





Немає коментарів:

Дописати коментар

Оставляйте свои комментарии

ПОДЕЛИСЬ

Стрелки

бесплатная раскрутка сайта Карта сайта